10 Kasım 2013 Pazar

Oyunlar / S.K.I.L.L Special Force 2

Umutsuzca F2P (free 2 play) oyunlara bakarken buldum bunu. Videoları falan bayağı hoşuma gitti. Gerçekçi görünüyordu. Bir de bende takıntıdır. Silah çeşitliliği olacak, animasyonlar güzel olacak. Öyle gitar çalar gibi şarjör değiştirilmez arkadaşım, hissetmem lazım o mermiyi, ağırlığı benim.


Niye sinirlendiğimi bilmediğim yazımın devamında oyunu anlatayım artık. Kurulumu biraz işkence. Bunu kabul etmek lazım. Hepi topu 4GB'lık şey. Torrent'ine baktım yani, 20mbit interneti bilerek kullanmıyor.

Neyse indi bu, yama kontrolü falan derken o sırada farkettim. Türkçe lan bu. Bayağı Türkçe yani. Bir kaç eksik dışında Türkçe. Yerdeki silahı al yerine yerden kaldır falan diyor. Bu tarz ufak tefek şeyler. Yine de İngilizce oynuyorum oyunu. İnsan alışamıyor çifte öldürme laflarına falan. Unreal adamıyız biz. Double Kill diyecek, H-h-headshot diyecek. Bana bunlar lazım.

Oyunun mekaniği falan çok iyi olmuş. F2P oyunlardaki "abicim bak bu silahın cicisi 4$, diğeri de fena değil ama bununla tek atıyorsun" muhabbetini göremedim. Yani normal M4A1 var. Oyun puanıyla. Bir de M4A1 Chrome var parayla. Parayla olanda EOTech sight var. Tek fark bu. Bir de bu hepsinde yok. Sadece 3-4 silah için geçerli.

Silahların dengesi de fena değil. P90'ı severim mesela hızlı olduğu için. O hız-denge olayı güzel oturmuş. Zaten çoğu oyuncu dikkat etmiyordur buna ama yıllardır oynayınca silahların profili akılda kalıyor.

Keskin nişancı tüfeklerine de baktım da. Onlara uygun harita yok pek. Bir iki haritada uygun yerler var ama hem açıkta kalıyor, hem çok yavaş oluyorsunuz, hem de çoğu kişi ilk oralara bomba atıyor. Deathmatch'de neredeyse imkansız zaten sniper oynamak. Ancak Blasting (bildiğin S&D işte) olursa, onda da dikkat lazım işte. Yine de diğer silahlar daha üstün geldi bana.

Oyunun yeni çıktığını düşünürsek çeşitlilik fena değil. Ben yine de G36C bekliyorum. Yani en azından G36 serisinden bir şeyler gelsin. Desert Eagle gelsin. Gelmemesi için bir sebep yok sonuçta.

Sesler beni tatmin etti, grafik olarak da olması gerektiği gibi olmuş. Ufak detaylar var, yakınınızda adamı vurursanız kan sıçrıyor ekrana, silahın yönünü değiştirmeden normal hızda koşarsanız ufak bir holster muhabbeti oluyor. Aşağı doğru falan alıyor. Animasyonlar da olması gerektiği gibi. Bazı silahlarda animasyon çeşitliliği var. Güzel şeyler bunlar.

Haritalar daha çok AR-SMG tarzı olmuş dediğim gibi. EOTech'li M4A1 verdiler bana 1 günlük. Alayını dağıttım ortalığın kanıtlarım var. Zaten Rookie Channel'lardaki komedi hiç bir yerde yok. Hardcore'a girip imleç gitti diye bağıranı mı dersin, silahla sana bakıp ateş etmeyeni mi, bombayı geri atmaya çalışanları mı (aah CoD ah), çeşit çeşit insan oluyor oralarda. Zaten K&D oranım orantısız artınca daha 4. seviyede falan atıldım channellardan, oyun anladı eski asker olduğumuzu ehehe.

Hardcore dedim de aklıma geldi. Küfür yazınca sansür olarak meyve koymuşlar. Bunu bilmiyordum ben başta. Ulan dedim nasıl yaptı bunlar falan. Bayağı bir aramıştım. Sonra takıma ayar verirken yazdığım metnin küfürlü (daha doğrusu argo) kısmında armut gördüm. Orada uyandım olaya. Sonra kaybettik tabi. Armut taktiği neymiş abi.

Bayağı da yazdım. Demem o ki bir bakın. Battlefield ayarında CoD aksiyonu veren (cümleye bak sen) bir oyun olmuş. O tam nasıl bir şey bilmiyorum ama bakın işte. Oynayın sonra, geri dönüşlerinizi bekliyorum.

Hadi kalın salıncakla..

1 yorum:

  1. Uzun zamandır doğru düzgün online fps oyunu arıyordum. Gezginler'den program indirirken gördüm ve ilk görüşte kaliteli olduğu hissi uyandı içimde. İndirmeye başladım. Bakalım tatmin edecek mi... Kişisel incelemen için teşekkürler.

    YanıtlaSil